Hallojsan!

Hej!
Jag red Mysan idag och det gick verkligen super bra! :D
Hon är knäpp alltså!
Hon kickar när man gör iordning henne men när man väl sitter uppe på ryggen så är hon som en nalle haha
Jätte duktig var hon idag i alla fall, jag hittade rätt knappar och fick mycket beröm av Katarina! :)
I vänster galoppen var hon stel...mycket stel men tillslut så gick det också! :)
Sen travade jag ner henne och lät henne sjunka riktigt långt ner.
När jag skulle sakta ner till skritt och skritta av henne så gav jag henne tygeln samtidigt som jag gjorde många halvhalter och spännde magen men istället för att sakta av så blev hon bara lägre och längre i halsen! :p
Snuttigumman tyckte att det var super skönt att få sträcka ut halsen ordentligt när hon jobbat på så bra idag! :)



Vi red även idag på volterna (mycket volter haha^^).
Vi skulle minska volten spiralliknande och sen ut igen på samma sätt.
Flytta bogarna och inte baken.
Sen skrittade vi på en 10m volt runt konan i mitten av volten och sen skulle vi fatta galopp och galoppera ut men då spiralliknande här också, det var lite lurigt men det gick! :)



Tyvärr så får ni vänta med bilderna på mig och busen då jag måste göra iordning mig klart nu för att åka iväg till Koffe och sen bär det iväg till Sandra och Martin! :)
Om jag hinner så slänger jag upp ett inlägg under helgen.
Ha det bäst i helgen!



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0