hej

hejsan :)
Ja, jag vet det är rätt dött här på bloggen nu men
jag försöker i alla fall att skicka in en bild då och då ^^

Just nu sitter jag hemma hos Koffe och har extremt tråkigt..
Fast jag är rätt gnällig nu känner jag så jag håller mig nog hemma här.
Koffe han är hemma hos Jonas och åker cross för det var ju så himla viktigt.
Det är nog det som har gjort min dag idag, eller jag, bestämt dagens humör.

Jag menar, jag har inte vart här på ett dag nu och när jag väl är här en hel helg så passar det inte.
Jag blir fan knäpp på honom! Dessutom så säger han hela tiden att jag har gjort såhär mot honom också fast med ridningen då. Men jag förvarnade honom och han kunde då på den tiden inte åka någonstans heller för vi var så pass unga (15-16 år)...!!
Och detta sätter han emot mig nu?!! Jag blir tokig!
Det var inte det att han inte får åka och köra cross men att han lämnar mig ensam här hemma.
Det är ju inte dirkt så att han har erbjudit att ta med mig heller bara för att han vet att jag inte vill köra cross.

Egentligen så känner jag just nu bara för att åka hem.
Nu har han snart vait borta i en timme och jag retar bara upp mig mer och mer...
Jag vet att jag låter som värsta klängflickvännen men vi träffas faktiskt inte så ofta.
Vi träffas varje helg om vi kan och då är det jag som åker till honom.
Det vore helt otroligt om han åkte hem till mig en hel helg!
Sen har jag riktigt tur om han kommer och sover över en natt hos mig mitt i veckan, typ onsdag eller torsdag.

ne jag ska sluta babbla.
Det är nog inte intressant att läsa ändå nu när jag tänker efter,
men jag var tvungen att skriva av mig lite.

ha det bra i solskenet! :*



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0