tråk...

Hej
Ja, jag vet att det är dålig uppdatering här just nu...
Men det blir så när man är sjuk...kan tyvärr inte rå för det.
Jag blir inte så taggad att skriva då det inte finns något att skriva om typ.
Vad sägs om att ge mig lite tips om vad jag kan skriva om?
Något som kanske väcker lite diskussion kanske?
Kommentera och tipsa vettja´! :)


Nu när jag har vart/ är sjuk så gör man liksom inget.
Bara sitter hemma och glor typ!
Men det blir ju så eftersom att man inte orkar...
Jag har fortfarande något ont i örat men det är mycket bättre än vad det har varit!
Jag vill ju rida på Söndag, liksom och då måste jag ju vara bra! ^^
Har skrivit upp mig på 2 st starter Märke 2 och LB:1 på Busen.
Fast jag funderar på om det kanske räcker med en start....??
Kanske ska stryka mig från Märke 2 då det bara är jag som kommer att starta i den klassen...?

Dessutom så har jag ju ingen ännu som kan filma och ta kort på mig...
Om du har lust så kommetera eller sms:a mig eller skriv ett mail, inlägg eller nått på Facebook! :)

Här kommer det extremt snygga bilder på mig och busen... NOT hahaha ^^
Aja, det gick i alla fall ganske bra på den lektionen :)







Ja, det var några bilder från den lektionen det :P
Det är denna ponnyn som jag ska träningstävla med i alla fall :)
Han kan gå jättefint men han vill inte ta med sig "bakkärran", nej, det är alldeles för jobbigt,
då måste man ju niga! haha

Nu ska jag ta och lägga mig med en lånebok i handen!

"all you need is love....da dada dada...all yiu need is love, love.....love is all you need...."
hahaha

God natt på er allesammans!



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: julia

vad heter skimmeln? ;)

2011-04-11 @ 17:33:04
URL: http://Juliablomvanessa.blogspot.com
Postat av: Elin

Busen heter han! :)

2011-04-11 @ 19:20:33
URL: http://elinkristinan.blogg.se/
Postat av: MOA NYMAN- pleasureryttare

Vilken söt häst! :)

2011-05-03 @ 19:38:16
URL: http://nymanshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0