Hello :)

Har haft en underbar dag!
Först var jag och jobbade, gick bra och möblerade om lite ^^
Sen kom Sandra och hälsade på!
Vi gjorde kladdkakemuffins och satt och fikade på dom i den underbara solen!
Sen gick vi på en promenad och köpte glass :)
Nu sitter jag här som vanligt och har det tråkigt... haha
men en bra dag har jag haft i alla fall och det är ju det som räknas! <3



  Underbara sötnosen Sandra!
                          Kolla in hennes blogg vettja!
                          http://andrasandra.devote.se/



Dessutom så kan man inte klaga på vädret idag alls!
Heeeelt underbart om du frågar mig! :)
Imorses tog jag på mig mina svarta stuprörsjeans från Gina men fick innan promenaden
byta om till tunna leggins och shorts och en kofta!

 Sandras och mina goda muffinsar! :P



Imorgon är det 2 jobb som gäller.
Jag skulle tro att vi kommer att vara ute på stora banan eller ta en tur i skogen! :)

 Jag och Nelly på en liten promenad :)




Ja, just det!
Håller ju på att leta lägenhet i Lidköping!
Så om du vet någon fin 2:a eller 3:a så hör av dig! :)


            På dessa stället letar jag lägenheter :)
                                                                            Har du något förslag vart mer jag kan leta?







Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag! :D



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för igår :) <3

2011-04-12 @ 12:51:36
Postat av: Elin

Tack detsamma sötnosan min! :) <3

2011-04-12 @ 15:48:14
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0