Alla <3:ans dag!

Hej!
Ja, jag vet har haft dålig uppdatering men ändå är det några tappra som kollar om jag skrivit något nytt.
Har inte skrivit sen öö....fredags?
Men aja...
Här kommer en helg uppdatering! :)

I lördags så åkte jag till Koffe sen va vi med Nilla och Mikael som varje helg hehe ^^
Sen i söndags var vi med Sandra och Martin på kvällen!
Först var vi och åt på Milano Mmm... Mums! :P
Sen gjorde jag och Sandra en matlista och en inköpslista till Lindvallen :)
Spelade ett värdelöst men roligt spel som koffe vann fast att han försökte fuska hela tiden :P
Och så kollade vi såklart på solsidan!! :)





Idag så har jag jobbat 10-17 sen åkte jag till syrran för att hämta lite grejer från Ikea sen åkte jag iväg till Ica och sen hem till älsklings Koffe som jag tvingat hit! ;)
Klart att man ska vara med sin älskling på alla <3:ans dag, eller?!! Tycker jag i alla fall!! <3

 sånna här underbart goda hjärtat fick Koffe! <3

 Mamma o Pappa fick jätte fina rosa rosor

 och var sitt vaniljhjärta till kaffet imorgon! :)



Jag ska som sagt jobba hela denna veckan också och hoppas på mer än så!! :)
Imorgon blir det jobb först på förskolan 7.30-13.30 sen hem och se jobb igen på ridskolan 16.30-ca.18.
Det kommer antagligen bli gött med pengar sen (mer än vad jag hittills är van vid får annars om jag har tur runt 300kr/månad) och bättre blir det bara när de kommer droppa in när vi är i sälen! :)



Nu ska jag vara llite social mot min lilla älskling.
Uppdaterar igen imorgon! :)

koffe

Jag

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

ja klart som korvspa att man ska va med sin pojkvän på alla stjärtis! :D

2011-02-15 @ 10:58:10
URL: http://saandramoberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0