Äntligen!

Hej!
Gissa vem som ringde till mig i fm?! Det var BoO vikariepool!
Hon sa att jag hade jobb på direkten i hällekis och att jag skulle jobba där hela veckan må-fre!!
Så jävla gött!! ÄNTLIGEN säger jag bara!! Jag har faktiskt gått och väntat på detta!
Och det är ju bara ett plus att man får jobba med sin syster också hahahaha ;P
Lönen kommer att glida in på mitt konto lagom till att jag åker skidor i Lindvallen och det gör det hela ännu bättre!



Dessutom så får jag full tank av pappa imorgon och så fick jag spolarvätskebehållaren full med spolarvätska av koffe igår!!!

GISSA OM JAG ÄR LYCKLIG?!!!! :D

Jobb och gratis bensin, det kan bara inte bli bättre?!! Eller kan det...?

Ne, nu måste jag in i duschen och sen gå och lägga mig, jag ska upp 6.20 imorgon! :)

Ha det!! :D

Jag

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: pernilla

sa ju att det skulle ordna sig :D

2011-02-07 @ 22:19:30
URL: http://nillanmedstortp.blogg.se/
Postat av: The big sister..

Nice suprice... ;D

2011-02-07 @ 23:07:40
Postat av: Elin

haha aa ;P Men det är ju bara för en stund dock...

2011-02-08 @ 06:35:35
URL: http://elinkristinan.blogg.se/
Postat av: sandra

omfg grattis :D <3

2011-02-08 @ 11:16:34
Postat av: Elin

haha men Sandra, det är ju bara vik för en vecka hahah :P

2011-02-08 @ 13:57:18
URL: http://elinkristinan.blogg.se/
Postat av: sandra

so what! :P

2011-02-08 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0