Glad :)

Hej!
Igår jobbade jag x2 gick bra! :)
Orkar inte skriva mer men var aset trött igår i alla fall, idag också i och för sig men, men..

Idag har jag jobbat mellan 9.15 och 14. Sen åkte jag och mamms och handlade och sen åkte jag till stallet efter att ha käkat lite potatis och fiskbullar i dillsås! Mmm...det var längesen! Det blir även till lunch imorgon! :)



I stallet gick det super! Det var hoppning och det gick super bra! Jag red den lilla söta svarta, Nelly <3
Hon hoppade som en klocka, jag fick bjudning och hon var glad! Det kunde verkligen inte bli bättre!! :D
Efter lektionen så strechade jag henne ordentligt och det tyckte hon var så skönt att hon nääääästan höll på att somna hihi sötnosen! <3



Det går jätte bra på förskolan tycker jag! Det är kul fast att jag är helt slut i kroppen och huvudet efter att ha jobbat 1½ vecka nu. Jag har fått jobb måndag och tisdag också, jobb? JAAAA TACK!! :D
Och speciellt där!! :) Jag trodde nog aldrig att jag skulle säga det här men det är riktigt kul att jobba ihop med syrran! Allt blir lättare på nått sätt, hon kan ju säga till lite mer om vad jag ska göra och hur eftersom att vi känner varandra mycket väl! :) Känns bra! :)



Nu ska jag sova, jobbar 7.30-16 imorgon och 7.30-16.30 på fredag.
Om jag har tur så kommer Koffe imorgon också! :)



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0