God Fredag!

Hej allesammans!
Igår var jag en sväng till stallet om ni inte redan har sett det på fb :P
Jag skulle ha ridit Nelly vid 16 för att det var teori men Katarina hade ändrat planerna utan att säga till så jag åkte
ner till stallet i onödan egetligen. Men som vanligt så hittar jag en massa roligt folk att prata med och roliga teorilektioner så jag blev kvar där ända till 20 typ.

 
Otroligt goa Nelly som har sitt eget sätt att tigga godis på! hihi :P


Jag, Elin, Sara och Sandra borstade på Mysan så hon blev alldeles vit igen (förutom benen :P).
Resultatet blev väldigt bra måste jag säga! :)
Tyvärr så hade jag inte kamran med mig så det blev inga kort...
Jösses vad hon fäller!


KM dressyr på Mysan! :) Synd att bilden är suddig bara....


Igår så gjorde jag en hel lista på vad jag ska göra idag..men jag har inte gjort en enda grej som står på den.
Syrran kom förbi med Lisen i fm så jag är hundvakt :)
Jag var precis ute och gick med henne en sväng och herrejösses vad det blåser ute!! Det är ju värsta stormen eller nått i den stilen! Lisen är så duktig med att gå fot, hon drar aldrig heller förutom när hon är bajsnödig då hehe :P

Lisen
Fisen-Lisen :)

Idag ska jag väl antagligen iväg till Koffe eller ja, tror jag i alla fall.
Vi hade planerat att vara med Mikael och Pernilla, fast det gick visst inte för de skulle jobba imorgon,
sen hade vi planerat att vara med Sandra och Martin också men Sandra har åkt på värsta dunder förskyldningen så nu vet jag inte vad vi ska hitta på längre.... :S


Sandra, jag, Pernilla :) Nyår tror jag! :)


Lööööööööve! <3<3

Ne, om man kanske skulle börja med den där listan...
Men först blir det nog lite mat kanske :P

Ha en bra dag i det blåsiga! :)


xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha heja Elin. Ikväll ska listan vara "slut" :D

2011-02-04 @ 14:51:36
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha mmm jag vet...den borde vara det :P

2011-02-04 @ 15:19:14
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0