God tråkig Fredag



Ja, det är precis vad det är...en tråkig fredag!
Förutom jobb då.
Har kollat på Let´s dance och gjort muffinsar.
Det är allt jag gjort idag. Lite tråkigt, eller ne, mycket tråkigt.
Speciellt när man har föräldrar som inte vill kolla på Let´s dance utan
kollar mycket hellre på tråkiga på spåret istället.
Så jag har suttit här på rummet i massor med timmar nu, suck!



hahahaha "slänger du ett getöga på mitt anus?" en i tv:en sa det, snacka om att jag blev chockad eller??! xD

Nu ska jag läsa och sova fast att jag inte är ett dugg trött men jaja...
Jag kanske blir trött när jag har läst ett tag.
Sussa sött!! ZzzzzzzzZzzzzzzzZzzzzzzZzzzzzzz



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0