Good evning! :)

Hejsan svejsan!
Vad gör alla?
Själv gör jag just nu ingeting.
Jag har vart framme lite, tog med 2st cv och timrapporten.
Lämnade timrapporten hos Anette och ena cv:et hos Netto och den andra hos Järnia! :)

Jag fick en kommentar från en av mina hundra kusiner Eva Söder Bolin att de visst söker
undersköterske-sommarvikarier till BB och förlossningen!!! :D Såklart frågade jag direkt hur man söker men hon har dock inte svarat än...
Men så fort jag får svar från Eva så ska jag helt klart söka!! Om man har tur så kanske man kan får jobba lite till där mer än sommaren om jag nu kommer så långt, men jag känner ju Eva som jobbar där! :)

Tänkte bara uppdatera lite som jag gjort nu.
Nu ska jag äta en eller två eller fler bitar av kladdkakan jag gjort och sen åka till koffe :)



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad god den ser ut :)

2011-02-04 @ 17:47:26
Postat av: Sanna

Var den god? :)

2011-02-04 @ 18:03:10
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Anna

Mums...!!!

Var det den mamma bjöd på i Fredags när vi var där?

2011-02-06 @ 23:32:41
Postat av: Elin

Kladdkakan hann jag dock bara smaka på lite innan jag åkte iväg till Koffe haha

Kortet är inte taget på min kladdkaka utan kortet är taget från goolge :P

2011-02-07 @ 21:05:09
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0