Halloj!

Hallojsan!
Är svinit trött idag!! Och har super ont i axlarna...!!
Känns verkligen att jag inte alls är van vid att jobba :P
Idag var det jobbigt, 11 barn på 2 personal typ. OMG!
Dessutom var alla 11 mellan 1 och 3 år.
Det var inte alla barn utan det finns äldre också men de tillhör vitsippan medans de små tillhör blåsippan.





Imorgon jobbar jag 7.30-16.30 Phju!
Hur ska jag orka detta?? Jag kommer vara heeeeelt slut imorgon kväll!!!

På Lördag hoppas jag på att jag, syrran och Lina ska åka iväg till stan för att ha en dag för tjejshopping! :)
Mycket trevligt!! :) Det är alltid lika kul att umgås med systrami!! :)

anna och jag



Nu är det visst mat, kotletter, potatis i ugn och kall köpt vitlökssås! Mmmmm MUMMA!! :)



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0