Hallojsan!

Hej!
Idag har jag jobbat, en kort dag 5 timmar typ.
Det gick som vanligt bra :) Trivs super bra!
Jag slutade 2 så det var ju gött!
Skönt att se solen måste jag säga! Det är ju inte så många andra som hinner det numera men det går mot lite ljusare tider nu verkar det som i alla fall! :) Och det gillar jag skarpt!



Men måste säga att det är något jobbigt att ha solen i ögonen när man kör bil...
Inte så bra då jag typ får krypa fram för att jag knappt ser något! haha
Måste verkligen skaffa mig ett par riktigt bra solglasögon som jag kan ha istället för glasögonen eller ovanpå.
Men jag tycker att det är mycket snyggare att ha riktiga solglasögon med min egen styrka i, istället för att gå med 2 glasögon på mig! ^^
Men de är svindyra antar jag men det är något som jag verkligen behöver! Så jag får allt ta och kolla upp det!



Eftersom att det är Onsdag idag så var det ridning som gällde för min del :)
Jag red Mysan vilket gick super bra!
Ibörjan visste hon inte riktigt om hon verkligen ville att jag skulle få hennes bakben och att hon samtidigt skulle samla sig. Hon tyckte mer att jag kunde få bakbenen om hon hade bringan och huvudet i Mariestad typ! xD
Men sen blev hon väldigt fin! Jag är jätte nöjd med henne!




När jag skulle strescha henne med godis vid svansen som jag har pratat om förut så fick hon först inte tag i godisbiten så hon råkade ta tag i mitt finger haha men hon släppte så fort jag sa aj, sötnosen!
Så nu har jag lite ont i det vänstra pekfingret men jaja...what ever det går över!



Imorgon så är det inget jobb, det är stängningsdag så det finns inga barn på dagis.
Men istället så ska jag vara barnvakt åt Lina och Nils som kommer någon gång mellan 8 och 9 :)
Så jag får ta och lägga mig och läsa lite nu om jag ska orka upp! :P
Tidig morgon? NEJ TACK! haha ^^^





xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: pernilla

hahah såg ditt finger också ut som en smarrig godisbit? :P har haft ont i min tumme hela dagen xp

2011-02-23 @ 23:12:05
URL: http://nillanmedstortp.blogg.se/
Postat av: Elin

haha va? Smarrig godisbit? xD

Haha nee lite öm och svullen bara! ;P

2011-02-24 @ 12:03:39
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0