Hej

Jag säger bara dålig uppdatering = dålig statistik

Men när jag har jobbat nu så har det vart svårt med uppdateringen.
Jag är så himla trött när jag kommer hem så jag orkar inte göra iprincip något alls när jag kommer hem.

Idag är det Fredag om ni inte redan visste det :P
Vart på jobbet idag också som ni vet.
Barnen var jätte busiga speciellt när det bara var 3 små barn kvar! hihi de är ju sååå söta!! :)
Dock har jag hittills bara fått jobb fram till tisdag, men jag hoppas verkligen att de bokar upp mig mer!
Jag kan mer än gärna jobba hela nästa vecka också och nästa, och nästa, nästa, nästa!! ;P



Strax ska jag in i duschen sen ska jag dra iväg till syrran och tanka bilen måste jag göra också, det får jag INTE glömma! Imorgon ska jag anna och lina till stan på tjejshopping! Woohoooo!! :D
Sen ska jag till koffe imorgon också och på söndag åker jag hem för att jobba sen på måndag.

Ne, måste dra mig! Måste ju vara hos syrran innan Let´s dance!!



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0