Hejsansvejsan!

Hej!!
Jag kom hem vid halv 2 efter att ha lekt med barnen på hällekisförskola hela dagen!
Nu sitter jag här och kollar på det jag missat haha

Förut ringde jag till kss och kollade sommarjobb på bb o förlossningen, 
men hon sa att jag skulle söka via internet och att hon skulle säga till chefen att hon skulle ringa mig senare i em så det hoppas jag verkligen att hon gör!
Kan knappt vänta! Jag vill verkligen ha sommarjobb där!! :)



Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu när jag jobbar för jag gör ju liksom inget så direkt, inte för att jag gjorde det innan heller men ändå. Då hade jag ju i alla fall lite mer att skriva om än vad jag har nu!

Ne, jag drar vidare nu, kan ju inte sitta här och skriva om ingeting...

 Nils som bäbis!! <3<3<3<3

 En liten Nils <3<3<3<3<3

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0