Helgens slut

Helgen har varit minst sagt fullspäckad!
Åkte till Koffe i fredags efter jobbet för att sen åka in till stan till Sandra och Martin.
Sen igår så umgicks vi med Pernilla och Mikael sen fick vi ett infall att vi skulle åka in till stan och festa.
Så då gjorde vi det! Jag, Pernilla och Mikael drack och Koffe körde!
Sen träffade vi Jonas och Martin och Peter på bowlingen också, kul!
Det blev några cider där medan vi lyssnade på trubbaduren som spelade :)
Sen när bowlingen stängde så drog jag och Pernilla vidare till gamla gabbes/skabbes.
Men där var det inget drag alls måste jag påstå!
När vi var påväg hem så blev vi stoppade av polisen för en "ramdom" alkohol-blås-kontroll.
Jonas kommentar när Koffe sa Polisen, " Oj, då är det bäst att jag tar på mig bältet då" hahaha xD
Och efterfest hemma hos Jonas var det också! :)



En super kul dag igår!
Tyvärr så tog jag inga kort.... men en helt underbar kväll var det i alla fall! :)

Idag så hände det inte alls mycket eller jo, egentligen haha :P
Vi vaknade väl runt 1-2 tiden någon gång, somnade inte förens vid 4 tiden skulle jag tro.
Gick upp något bakis, Koffe gjorde mat sen ringde Martin och ville bli hämtad :)
Då gjorde vi det efter maten och plockade upp Jonas också.
Sen var Martin inte alls i bästa skick, tror nästan han fortfarande var full haha :P
Körde sen hem honom efter ett besök på Torngrillen för att sen åka och hämta pizza åt Pernilla och Mikael :)
Där kollade vi på Solsidan och sen åkte jag hem och nu sitter jag här.







Imorgon är det jobb som gäller mellan 7.30-16 :) Jag och syrran jobbar samma tid imorgon så då ska vi sammåka :)

Nu ska jag gå och läsa lite för att sen sova!



xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0