Hello!

Hejsan!
Igår red jag Nelly, det gick hur bra som helst!
Hon känns bättre och bättre ju mer jag rider henne, det är ju verkligen skit bra!
Hon har blivit starkare, slimmare och fått lite mer kondition men inte alls så musklad, slimmad och så bra kondition som jag önskar, men det kommer nog att bli bra tillslut! :)
Jag ska försöka att rida henne mer sen i sommar under lägren om sommararbetet tillåter mig.
Då hinner hon inte att äta sig så fet hahaha ;P



Idag har jag jobbat igen, super kul!
Vi var ute en sväng med dem på lekplatsen, där gjorde vi en snögubbe som blev uppskattad! :)
Men de minsta fick vi ta in efter en liten stund då de inte gjorde något utan bara stod och kollade,
de har ju lite svårt för att gå när det är mycket snö! :P



Imorgon ska jag jobba också och hela nästa vecka med!! :)
Så jävla gött!! :D
Blir ju en massa pengar! Gött gött!! :D



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag men jag vet i alla fall att jag ska kolla tv på nätet på de avsnitt jag missat, sen käka och sen jaa.. vem vet?! :P

Ha det bra i snöovädret!! :)



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

fin häst! påminner mig och en som jag brukade rida som hette bob :)

2011-02-11 @ 21:17:21
URL: http://saandramoberg.devote.se
Postat av: Elin

haha okej, det är nelly som jag rider utöver som jag har tjatat om massor :P Ja, hon är en riktig sötnöt! <3

2011-02-11 @ 22:57:03
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0