Minnen i bildformat! <3



Ett kort på mig framför dörren på Vikingagatan 7A.
Vi skulle ta ett "mitt hus"-kort och ta med till skolan.
Här har nog precis börjat eller ska börja skolan :)



Ett kort på mig och brorsan.
Tycker att det kortet är så himla sött!
Här är jag väl 3-4 år skulle jag kunna tro :)



Ett kort på min mormor.
Hon var alltid jätte snäll, verkligen världens snällaste mormor!
I år skulle hon ha fyllt typ 100-101 år!



Bästa vännerna :)



Bästa vännerna :)



Jag och Gizmo världens underbaraste, tyvärr har han flyttat till de evigt gröna ängarna...



Bästa vännerna :) Skolavslutning 9:an



Bästa vännerna :) Linn på vårat första ridläger tillsammans!



Bästa vännerna :) Jag på vårat första ridläger tillsammans!



Bästa vännerna :) Linn på vårat första ridläger tillsammans!



Bästa vännerna :) Våran första och hittills enda sthm resa tillsammans!
Jag ringde och väckte henne kl 5-halv 6 på morgonen och bokstavligt talat
drog henne ur sängen för en heldag i sthm och globen horseshow med mig! :)
Vi har varit vänner i nästan hela vårt liv, UNDERBART! :)
Ingen kan skillja oss, best friends for ever i vått och torrt!! <3



Min första gång jag red på ridskolan eller överhuvudtaget?? hmm..vet faktiskt inte.
Men på Göteneryttarklubb är det i alla fall, där jag rider nu :)
Dock vet jag inte vad ponnyn heter :)



Ett utav alla ösjönäsläger jag varit på! :)
På bilden ser ni i gul t-shirt Mattias Christensson, Röda byxor Alexander Carlsson,
Mörk jeansskjorta Johanna Fröjd och i mitten Britt Bergsten!



Daniel Thomasson på samma läger :)



Linus Larsson från samma läger :)



Jag var bara tvungen att lägga upp denna urgulliga bilden på Daniel! :)
Brevid honom står Sara Kroon :)



Min syster Anna i Sälen :)
Det var för mig första gången jag åkte till sälen och här lärde jag mig också att åka slalom! :)



Min paraddebut! :)



Min första dressyrtävling :)
Detta var ett KM, hästen heter Zorrina :)


Detta var alla bilder!
Ha det bäst!
xoxo Elin 




Kommentarer
Postat av: sanna

Hahah Skit det ser inte ut som Zorrina ;o

2011-02-01 @ 21:33:25
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha Nee..kortet är rätt gammalt! :P

Fast när man vet att det är zorrina så ser man det ganska tydligt tycker jag! :)

2011-02-02 @ 16:52:03
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0