Plugga?

Hej!
Här sitter jag och kollar på utbildningar, tro det eller ej, men det gör jag!
På förskollärarprogram faktiskt!
Tycker att det är super kul att jobba på förskola!
Har ju jobbat på förskolan i Hällekis nu under en månad på fredag och jag trivs som fisken i vattnet! :)
Det skulle vara hur skönt som helst att få ett vikariat där!
Eftersom att jag trivs så himla bra där så skulle jag bli hur glad som helst!



Jag ska söka sommar vikariat där i alla fall, det bestämde jag idag! :P
Jag vet dock inte riktigt vem jag ska prata med men jag får väl höra mig för,
det finns nog alltid någon som kan skicka mig vidare så att säga.




Såhär vill jag ha det, sommar, sol, hästar, lätta kläder och underbara färger!

Samtidigt som jag kollar på utbildningar så lyssnar jag på Scotts.
Jag hade tänkt att jag skulle göra några skivor någon dag så lika bra att spela in låtar nu!



Idag jobbade jag som sagt, det gick bra.
Jag samåkte med syrran eftersom att vi jobbade samma tid, då får man passa på när hon ändå skulle till min granne till förskola och lämna sina gosingar! :)



Nu ska jag forsätta och kika på dumburken! ;P
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: A

Haha... Tack för den bilden på mig då, inte snällt!

2011-03-01 @ 13:57:11
Postat av: Elin

Meh, snygging juh! Jag som har stylat dig och allt! ;P

2011-03-01 @ 22:40:29
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0