Rum för en stjärna



Tänkte bara säga att jag nyss kollade på Rum för en stjärna på tv3play.
Denna gången skulle Simon och Thomas göra ett rum till Tomas Dileva.
Han var så lugn och harmonisk och pratade jätte samlat att jag blev tokig!
Hur i hela friden kan man vara så lugn?
Det blev liksom tillslut jobbigt för att jag blev så stressad av att han pratade så långsamt.
Dessutom så pratar han lite konstigt...ibland förstod jag inte alls va han sa eller menade.
Han sa att vi lever i varandra och i allt, ja jösses!
Han verkade nästan hög eller något i den stilen!
Men som de sa så är han speciell....väldigt speciell!



Nu ska jag ta och byta till stallkläder och ge mig iväg för att jobba för andra gången för idag! :)
Idag är det hoppning som står på schemat, mindre kul för mig som då antagligen också måste hoppa...
Men det kommer att som alltid bli roligt att träffa alla, både hästar och människor! :)

 
(Jag knoppade honom innan fotografering! Super nöjd!!!)

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sjukt snygg häst pimpning måste jag säga :D

2011-02-08 @ 16:38:00
URL: http://nillanmedstortp.blogg.se/
Postat av: Arvid Ståhlgren

Dileva är lite konstig men hans texter är tänkvärda. Jag gillar hans texter fast inte han som person........

2011-02-08 @ 18:55:31
Postat av: Caroline

Åh, är det Simon & Thomas som leder programmet?! Det har jag missat...

2011-02-08 @ 20:31:37
Postat av: Elin

Nilla: Ja, jag vet! Enda lyckade! haha

Arvid: Jag har då iprincip aldrig lyssnat på hans låtar direkt...

Caroline: Ja, det är det!! Hur kan du ha missat det?! :P haha de är ju bara så bäst! Jag följer programmet på tv3play.se där kan du se vartenda avsnitt!! :)

2011-02-08 @ 22:04:25
URL: http://elinkristinan.blogg.se/
Postat av: ANNA

Fin förändring på din blogg.

Och fin häst bild. Ja du läser rätt. Hihi...

2011-02-09 @ 17:22:24
Postat av: Elin

hihihi :) tack! :) Du var den sista jag hade tänkt mig att höra något sånt ifrån! :P

2011-02-09 @ 22:41:50
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0