Dagen :)

God morgon! :)
Ja, det är väl många som redan är uppe som vaknade med tuppen men ändå.
Detta är väl i alla fall en ganska tidig morgon för mig :P Vaknade 8.
Men jag drömde en hemsk dröm inatt som gjorde att jag inte alls kunde sova så bra...suck!
Aja...skit samma! För nu ska jag snart åka till stallet och hjälpa Emma =)
Sen ska jag hem till brorsan och vara barnvakt åt Lovisa som är gör förkyld och har ögoninflammation, ja jösses!
Sen när brorsan kommer hem ja, då ska jag slänga mig iväg till stallet igen för ledsgarjobbet :)

 Ett gammalt kort på Lovisa :)

Känns som om att det blir mycket flängande fram och tillbaka idag men jaja...jag får skylla mig själv.
Men det känns bättre om man gör något på dagarna.

Igår longerade jag Fleur. Hon var pigg, välldigt pigg kan jag säga. Och sen testade hon mig heela tiden i galoppen.
suck....hon typ galopperade jätte spidat först sen lugnade hon ner sig och sen slängde hon sig bakåt och hoppade baklänges...???? :o
Jag blev ju tillslut tokig på henne, sen så började Katarina att lägga in lite bommar till sina elever och de var ju hur farliga som helst. Så när jag kom hem igår efter det så var jag helt slut haha ^^

Sen så var jag iväg till LRK och kikade på Linn när hon red. Hon red en jätte stor häst,
men det gick bra tyckte jag allt! :) De hade lite markarbete.

Ne, nu måste jag åka till stallet och Emma! =)

Se ya! :) XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0