Gästbloggare :)

Då sitter man hemma hos elin och fick order om att så att säga gästblogg :P har ju vart elins och pernillas dag idag så vi har vart i stallet där elin rider så att hon kunde rida pimpinella. Måste bara säga att jag är extremt avis på det välutrustade och fina stallet och ridhuset. En helt annan klass på det om man jämför med min ridskola :( lyllos henne iaf :p Måste efter dagens observeringar säga att elin är en mycket duktig ryttare eftersom det är första gången jag ser henne rida :D Tummen upp för elin! Min roll under dagen har då vart dubbel fotograf med båda min kamera och elins. Måste säga att jag fick riktigt fina bilder i galoppen. :). Så nu väntar jag på elin när hon duschar sedan ska vi åka och leta reda på lite fullblods böcker :)

Synes & Höres
//Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0