God kväll!

Hej allesammans!
Tänkte jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag går till kudden. :)

Idag har jag inte alls gjort mycket, vart hemma hela dagen, sökt lite jobb och sådär.
Jag har börjat med att titta på tv på internet nu istället för på tv:en.
Jag kollar inte alls mycket på tv:en annars, eller ja, ett tag kikade jag jätte mycket men så är det inte alls nu längre! Nu idag har jag kollat på 2 avsnitt av ponnyakuten på svt3play och nyss kollade jag på första avsnittet av rum för en stjärna (tv3play) jag har också kikat på stylisterna (kanal5play) även där första avsnittet. :P

ponny akuten 2





Tycker av någon anledning att det är bättre och lättare att kolla avsnittena på nätet, man kan göra det när man vill, när man har tid, man behöver inte alls känna sig stressad för att man ska missa det första av programmet och komma till tv:en lagom till den första reklamen efter typ 5 min. Super bra med internet tv, tycker jag! :)

Lovisa var här en stund i eftermiddagas också medan brorsan och Oskar var på innebandy match.
Men mest idag har jag faktiskt suttit framför datorn.
Datorn har blivit lite som min bästa vän som jag umgås med nästan varje dag om inte flera gånger per dag!
Allt händer ju här liksom! Fast i och för sig så har jag ju en del vänner som jag bör åka och hälsa på som jag inte har träffat på evigheter men det blir aldrig av.

Aja...imorgon så är jag inte själv hemma för mamma har sin lediga dag :)
Vi ska åka iväg och handla mat och present till den blivande goaste 2 åringen Nils (syrrans yngsta) :)
Sen ska jag iväg och jobba som vanligt på em/kvällen där.



Ne, nu ska jag ta och lägga mig!
Ha det så bra och sov så gott!



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

fin bild på dig!! <3

2011-01-26 @ 22:23:00
Postat av: Elin

Taaack! :D <3<3

2011-01-26 @ 22:42:23
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0