Godmorgon!! :)

Morrn!!
Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag ska åka.
Som sagt så ska jag på ridläger idag med 2 ridpass, fika och lunch!!
Jag tror att jag kommer få Champis men om jag inte får honom så får jag Mysan,
men jag läste nyss på fb att Sara och Elin Apell skulle rida henne idag på våran lunch tillsammans
med Sandra och Lilleman. Så jag är helt säker nästan på att jag kommer att få honom i alla fall. :)

Champis <----- Champis



Just nu så sitter jag och käkar min frukost, ett litet ynkligt äpple... haha ja, jag vet att man ska äta men
jag är glad så fort jag kan äta något på morgonen! Inte alltid jag kan det och behålla den.
Ja, jag vet, min mage är knäpp på morgon.
Men jag anser i alla fall att ett äpple är bättre än inget!! :)

Det var inte alls så svårt att gå upp som jag trodde att det skulle vara.
Har kommit på att det är svårare att gå upp hos koffe...för där blir det ju varmt under täcket och kallt i rummet.
Och för er som redan inte vet det så har han gjort iordning ett rum i ena drängstugan och har bott länge där nu, eller ja, något år i alla fall!! ^^

Ne, nu måste jag dra om jag ska vara där kl 9.
Jag skriver när jag kommer hem om hur dagen har varit och ikväll tänkte jag börja med listan!!
Det får ni ju inte missa... höhöhöhö xD

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem fick du ? :)

2011-01-02 @ 23:35:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Elin

Kolla på inlägget ovan! :P

Jag red Busen och Peter! :)

2011-01-03 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0