Hej =)

God kväll =)
Idag har jag vart barnvakt och hundvakt åt Lina och Lisen!
Lina var gör förkyld stackaren!

Och imorses så vaknade jag med nackspärr... Gr8! Verkligen! NOT!!!
Det har fortfarande inte släppt suck!
Sitter just nu med en varm vetekudde om nacken och lyssnar på Petter.
Hoppas att det blir bättre snart! Det påverkar ju hela kroppen, jätte jobbigt!

Koffe kommer och hämtar mig ikväll hoppas jag!
Annars så blir jag sittandes här hemma, inte lika kul kanske...!
För köra bil kan jag ju fan inte göra....!!
Det är tur att jag har en snäll pojkvän! <3

Jag skulle ha ridit Fleur i fm men det gick ju inte när jag var barnvakt...
Madde kanske slängde upp någon annan på henne. :)

Ne, nu ska jag dra mig bort till sängen lägga mig och läsa lite....orkar inte sitta mer.
Hoppas att ni har det bättre än mig!
XOXO Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0