Hej!

Hej! :)
Ja, det har varit lite dålig uppdatering nu..jag vet.
Men det ska det allt bli ändring på! ;P

I hegen har det hänt lite utav vart:



I fredags var det fest hos Sandra och Martin med utgång till stadt som gällde och det var super skoj!
Jag skrev ju att jag och Sandra skulle sno glas, Sandra fick med sig 4 (som planerat) fast de som stod i garderoben tappade hennes väska...OPS! Så nu har hon 2 hela glas och 2 glas som numera är glassplitter.. :(
Och jag fick med mig 1 glas bara men det kommer ju fler gånger! ;P
Tillslut kanske man har typ 6 st eller nått...haha Jag menar, det är ju inte så svårt att ta ett glas då och då.
Nu får ni inte tro att jag är värsta tattaren, inte Sandra heller för den delen! Redigare och duktigare tjejer får man inte tag i!! Men vi kunde inte motstå frestelsen av de UR snygga glasen! Och hur många glas går inte sönder under en kväll då eller?? Och om man som oss tar denna drinken som kostar 92 spänn så har man enligt mig också betalt för glaset! Enligt mig är det inte hela världen om man råkar få med sig ett glas hem då och då heller. :P
Men kul hade vi i alla fall och det är ju det som är meningen! :)



Ja, i lördags var jag och koffe på kalas hos min syster, hennes son Nils fyllde 2 år! :)
Vi var där i ca. 2-2½ timma, sen åkte vi hem till mig där jag packade ner lite kläder medan koffe tog sin bil och åkte hem till sig. När jag var klar tog jag min lilla pärla och brummade iväg till Sandra för att hämta alkoholen vi lämnat där för att sen bege mig hem till koffe. Väl hemma hos koffe käkade jag lite snabbt och sen tog vi pärlan till Saleby för att plocka upp Pernilla och Mikael för att sen åka hem till Johan som bor i Järpås för att fira honom då han fyllde 21 år! :) Så, det blev 2 kalas på en dag! :)
Jag tyckte riktigt synd om honom då han hade bjudit en massa folk och det bara var vi som dök upp och stannade hela kvällen! Det var 4 personer som kom förbi en snabb sväng typ 10 minuter för att sen åka igen.
Johan blev rätt så ledsen och nere för att folk som han bjudit inte kom utan att de tyckte att bilträffen i Skövde var roligare...stackaren!!



Söndag...igår alltså. Vi sov till typ 11-12 eller nått, käkade vid 15. Sen åkte vi till Pernilla och Mikael för att umgås.
Vi kollade på en halv film typ...men snackade mest skit om inget haha aa, det var min och koffes söndag det :P



Idag åkte jag hem, har kollat på Stylisterna och ponnyakuten på nätet och åkte med syrran fram för att byta mössan Nils fick utav mig och koffe i present. Den var för liten :P
Senare om typ en timma och en kvart ska jag iväg till stan för att åka med seniorerna till Via Delorosa utsällningen i Mariakyrkan. Utställningen handlar om mobbning. Kan nog bli intressant! Och framför allt kul att träffa alla goa igen! :D

Ne, nu ska jag dra mig till tv:en eller nått och slappa.
Ha det bäst, vi hörs ikväll!! :D


xoxo Ellin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0