Hello :)

Vad gör ni gott folk?
Själv har jag vart i stallet som varje tisdag :P
Jobbat och grejat med Nelly :)
Jag ska rida henne imorgon fm kuuul! :D
Sen på kvällen ska jag tillbaka till stallet för lite teori.



Jag skulle vilja göra en header här på bloggen, men jag vet inte hur man gör...
Någon som skulle kunna hjälpa mig med det?
Det vore verkligen super gulligt och snällt om någon skulle kunna ställa upp för mig och hjälpa mig med detta.
Bloggen skulle se så mycket trevligare och personligare ut då! :)

Ne, nu ska jag inte sitta här och babbla mer :P
Ska kika lite till på nätet sen blir det att krypa ner i underbara sängen och läsa lite! :)

God natt, sov gott så skriver jag mer imorgon!
XOXO Elin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Läste på din bild på den texten och då stog det att du är ledsagare till två goa tjejer.. Jag blev jätte glad du hade skrivit så :P

Vilken fin bild du har på nelly :P <3<3<3

2011-01-26 @ 20:36:18
Postat av: Elin

:=)

2011-01-26 @ 22:40:49
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0