HooHoo

Hejsan =)
Ja, ni vet ju redan va jag gjort idag förutom att jag även har lyckats knö in ett besök hos syrran :)
Sen på teorin idag så pratade vi lite om balans och om våran kroppskontroll.
Och efter teorin så begav jag mig vidare till seniorerna!!! :D

haha var lite kul för de trodde att jag inte skulle komma men så dök jag upp i alla fall ;P
De spelade fyrmans pingis och helt plötsligt stod jag där i dörröppningen hehe
Var kul att de blev glada av att se mig i alla fall och att man fick ex antal gosiga bamsekramar :)
Och killarna var ju såklart bara tvungna att lyfta upp mig (som vanligt) och leka att jag är en liten trasdocka eller nått i den stilen. :P hehe
Men det var i alla fall verkligen super skoj att få träffa dem som jag inte har gjort på evigheter!!



Ne, nu ska jag ta och dra mig tillbaka för imorgon är det nya tag som gäller med bland annat ett möte :)
God natt allesammans! :)
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0