Min första kärlek <3

Jaa... min första riktiga kärlek var nog Tobias måste jag nog säga...
Vi var ihop länge för att vara så små (vi var väl typ 9/10 år kanske?).
Ja, vi var visst så gulliga att våra mammor (Monika och min mamma) tyckte att vi passade jätte bra ihop och att vi var hur söta som helst hihihi ;P
Jag vet också att jag och Olivia (en gammal kompis) bytte killar då jag var ihop med Tobias och hon med Henrik hahaha Jag och Tobias var väl mer lite äldre i vårat föhållande om man nu kan kallade de det.
Medan jag och Henrik skrev en massa gulliga kärleksbrev till varandra hihihi 
Och sen buggade vi alla 4 också, nee vi måste väl ha vart yngre sitter jag och funderar på nu...???
Äch, jag får väl se till att Tobias läser detta och frågar honom om han kommer ihåg hur gamla eller unga vi kan ha varit :P

Jag kommer i alla fall ihåg att Tobias och jag vann varenda danstävling på "gården" på fredags kvällarna! Ja, jösses, det kommer jag aldrig glömma! :) Vi vann alltid en massa godis, lite tråkigt såhär i efterhand att vi inte fick någon sak som man kunde ta fram såhär i lite mer vuxen ålder och komma ihåg hur roligt vi hade det och hur lätt det var för oss att vinna danstävlingarna! haha :)  ´Sikken´ tur att jag kommer ihåg det ändå då :P
Det var ju lite roligt också för jag tror att DJ:en visste att vi kunde bugga och spelade låtar vi kunde bugga till ^^ Sen så spelade han ju tryckare och sådär också, men vi kände ju varandra så pass väl att vi istället blev väldigt sammasvetsade när vi dansade :P
Och sen kommer jag ihåg hur vi dansade om det inte var någon låt som man kunde bugga till, man dansade från sida till sida, fram och tillbaka fast med ett steg från varandra hela tiden hahaha

Att tänka tillbaka såhär på den tiden får mig bara att le :) Jag kommer ihåg hur roligt vi verkligen hade tillsammans på den tiden (-90 talet!), ja, -90 talet var verkligen the shit alltså! :)

Jag och Tobias har fortfarande lite kontakt med varandra vilket är oerhört kuligt! :)
Vi träffas ju dock inte så ofta...senast vi pratade vid telefon var på nyårsafton (inte så hemskt längesen,2veckor?)

Jaa, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur underbart kul vi hade det tillsammans men nee...känner på mig att ni inte vill veta hahaha ;P
Men detta var lite kort om min första kärlek! :)

Slänger upp kort på oss fyra från klassfotograferingen 99/00! :)
Vi är ju bara sååå söta!! (det var det året som vi 4 tävlade i bugg)

Jag -99/-00 Detta är jag! :P

Tobias -99/-00 Detta är Tobias! :P

Olivia -99/-00 Detta är Oliva! :P

Henrik -99/-00 Detta är Henrik! :P



Ha det bästast!! Många kramar Elin <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad söt du var när du var liten. Du är lika söt nu också <3 Kram :)

2011-01-16 @ 20:13:20
Postat av: Elin

hihi tack! :)

2011-01-16 @ 20:47:18
Postat av: Johanna

VarsegodB-)

2011-01-17 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0