Paus! Phju!

Gissa vad jag gör..?
.....
....
....
....
...
....
....
....
....
....
....
...
..
.
Jag städar!! :D hahahaha
Jag städade ju knappt innan jul...så det var ett tag sen kan jag ju säga då! ;P
Men orka städa liksom?! Ööö.. nee! Det finns roligare saker att göra!

Men nu har jag bytt ut de fula, barnsliga julgardinerna mot ett par mer vardagliga i alla fall
sen har jag plockat undan alla kläder och lagt in de tvättade.
Ööö... vad har jag gjort mer...jo, jag har dammat lite snabbt bara lite mer nogrannt vid nattusbordet, kistan, mormors gammla bord och hos fiskarna. Sen har jag tagit fönstren på insidan också :)
Nu tänkte jag att jag skulle byta soppåse och damsuga lite snabbt och damma mitt kära högtalarsystem också :)

Jösses vad jag står i haha jag har ingen aning om vart jag fick detta infallet från men aja... det är ju bra när det kommer sånna ibland! Rent blir det ju i alla fall och det är väl det viktigaste, eller? :P
Sen har jag gjort rent fönstren till fiskarna också både på insidan och utsidan!
Känner mig riktigt duktig!! :)

Jag funderar på om jag ska baka lite... kladdkaka i sådana fall. Jag har vart sugen på det i flera dagar nu och det är ju bara sååå gott! Särskillt dagen efter man gjort den! Mmm....mumma!! :)

Koffe kommer kanske kanske idag också!!! ;D Wiiiiiee!! <3<3<3
Han var här igår :)

Och imorgon ska jag vara barnvakt igen, haha fast denna gången för Lina som också har gått och blivit förskyld.
Hmm...undra om jag kommer klara av att undgå från att bli sjuk? Jag hoppas i alla fall det!!

Igår red jag Champis för Sara (madde var sjuk), det gick bra! Vi red på serpentinerna och gjorde volter och lite fattningar. Han är ju lite rolig Champis för när han vet att det är galopp på en viss punkt så blir han helt jätte exalterad så han kan stå på stället och galoppera tills jag släpper lite på tyglarna hahaha
Men han var faktiskt fin att rida, fast jag börjar av någon anledning få problem med att komma ner i sadeln nu igen... hmm... aja... får se hur det går nästa vecka, jag får prata med madde om det.
Madde är bäst på så sätt för hon har en lösning på allt!! :) Hon får alltid ut det bästa av mig när hon har lektion för mig, det gillas skarpt! :)



Blev ett bra kort på honom igår fast att det är mobilkamran :)



Tog kort på Peter, han såg så himla söt ut när han tryckte upp läppen så haha
Det såg precis ut som att han stod och funderade på något! :P



Ne, nu ska jag ta att fortsätta pausen är slut nu!
Ha det bäst så hörs vi!! =)
XOXO Elin <3



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

söt pålle! :)

2011-01-23 @ 13:06:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha aa visst är han! =)

2011-01-24 @ 12:06:02
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0