Tjaaabaaaa :)

Hellooo :)
Jaa som sagt igår hade jag ingen aning om vad denna dagen skulle ha att erbjuda mig, men det löste sig! :)
Vid typ halv 12 eller nått så ringde syrran och frågade om jag ville följa med fram, klart jag ville!
Jag satt ändå bara och tittade på FAB 5 ;P
Det bar av till apoteket för lite nässpray, alvedon, plåster, dagkräm osv. Lite förberedande inför ev förkylningar.
Lina och Nils, syrrans barn har precis blivit inskolade till dagis så de ska börja där nästa vecka då syrran går tillbaka till jobbet efter mammaledigheten. Och för de som inte vet så blir oftast barnen sjuka efter de
ca. första veckorna på dagis.
Sen så skulle vi in till Albinos efter att ha tagit en liten snabb fika på Centrumcaféet, men vi fick åka hem för att byta bajsblöja..blää :P hehe Men då stannade jag och Nils kvar här hemma och han var hur trött som helst så jag la honom i soffan med en utav mina plädar över sig och snart så sov han :)

Nu återstår det för mig att äta och sen åka iväg till stallet för att rida =)
På fredag ska jag rida både Fleur (första gången) och Nelly :)
Jag skriver mer ikväll om hur det gick på ridningen och vem jag red :)

Jag avslutar med ett kort på Nils när han sover, just bara för att han är en utav världens goaste unge!! <3

Goaste Nils

Puss och Kram Elin <3

Kommentarer
Postat av: Anna!!

Min lille Goding!! :)

2011-01-12 @ 23:16:31
Postat av: Elin

:) <3

2011-01-13 @ 00:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0