Tjooo :)

Hej :)
Idag har jag vart med syrran och hennes barn upp till Järnia och köpte 2 jackor till barnen :)
Sen har jag varit i stallet resten hehehe Ovanligt va? ;P
Och nu, eller ja, för en liten stund sen så klickade jag hem en bilstereo till lilla 440:in!! :D
Jag skulle få Koffes som han har i Mercan nu men så blev det aldrig av att han köpt en ny som han ska ha så då klickade jag hem en nu, som jag ska ha! :)
899kr på eligigantens hemsida! Inte helt fy skam måste jag påstå! :D

Imorgon så ska jag ner till stallet och rida på kvällen med under dagen har jag inte en aning om vad jag ska göra.
Läsa kanske? Jag lånar en hel hög med fullblodböcker av Pernilla så jag har att läsa kan man säga... hehe ^^
Ne, jag får väl se vad morgondagen har att erbjuda :)

Innan jag drar så slänger jag upp en bild på bilstereon som jag klickade hem :)

Bilstereon

Ha det bra så hörs vi imorgon! :) xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

en välbehövlig stereo! ;)

2011-01-11 @ 23:17:17
Postat av: Elin

haha aa lätt!! :)

När ska jag få Hjalle och Heavy då? ;P

2011-01-11 @ 23:21:51
Postat av: Syrran!

Du kan la sjunga!! Hahaha...

2011-01-12 @ 23:15:22
Postat av: Elin

Gör jag redan ;P

Men jag hakar jämt upp mig på en låt också är det inte alltid jag kan hela heller så då sjunger jag bara det jag kan typ miljoner gånger... hahaha xD

2011-01-13 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0