Underbara brudklänningar...!!!

Hej :) Jag har inget för mig så av någon anledning så hamnade jag blan bröllopsklänningar på internet.
Jag hittade några som jag verkligen tycker om!!
Jag har sparat bilder på dem så ni får se dem, helt underbara!!!
Inte för att jag ska gifta mig nu, är ju inte ens förlovad än...
men när den dagen väl kommer så vet jag ju i alla fall på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut. :)

Jag är hemma hos koffe och vi gör inte ett smack... usch vad tråkigt det är!
Det finns inte dirket något att göra heller och det gör verkligen inte saken bättre... aja.

Ne, nu kan jag inte hålla mig längre, nu måste jag lägga upp bilderna på klänningarna! :P

brudklänning

Tänk er denna, fast krämvit med ljus röda rosor på höften....mmmmmm

brudklänning

Eller denna sockersöta klänning... :) Värsta sagoprinsess klänningen ju!! :)

brudklänning
Sådan här knäppning i bak vill jag ha!!!

brudklänning

Den här har jag blivit heeeeeeeelt såld på!!! UNDERBAR!!!!!!!!

brudklänning

Så här ser överdelen ut, underbar, eller hur??!!!!

brudklänning

och knäppe i bak såklart...bara att älska eller hur??!!!!!!

Den sista är bara helt underbar!!! Jag älskar den klänningen!!!
Helt fantastiskt fin och inte så hemskt dyr heller...3990kr. (utan frakt osv.då då men ändå!!)

handskar

Också dessa handskar till... åååååååååå jag vill gifta mig NUUUUU nu nu nu nu nuuuu!!!! ;P

Aja... det kommer ju dröjja det vet jag ju..
men titta kan man alltid göra och nu vet jag ju hur min drömklänning ser ut..! ;)

Ha det bäst!! Pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0