Härligt!

Hej!
Idag har det vart underbart kvällsväder eller ja, i alla fall en stund! :P
När jag gick ut till bilen efter att ha slutat jobbet så slogs jag utav ett lugn...
Fåglarna kvittrade, jag hörde den smälta snön rinna ner i brunnar, solen sken och värmde skönt,
bara mer och mer av asfalten syns nu och djuren kan börja beta av gräset som börjar titta fram mer och mer,
isen börjar smälta på åar, sjöar och hav och vårens vackra blommor börjar krypa upp ur jorden och vakna upp till liv åter igen.
Det var såååå härligt! Så skönt!

Våren är verkligen vacker måste jag säga!

Dax att lägga sig nu...sängen kallar och dubbla jobb imorgon.
Sov gott!! :)



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0