Hej!

Ja, nu är jag hemma igen efter att ha varit hos Koffe!
Jag åkte till Saleby i fredags, men nu är jag som sagt back home.
Det har vart lugnt i helgen, skönt!
Vi, eller i alla fall jag sov riktigt länge både lördag och idag.
Kände att jag behövde det! :)

Jag

Nu har jag jobb imorgon och på tisdag.
Måndag: 7-13.30
Tisdag: 7.30-15

På onsdag är jag inte inbokad än, får väl se.
Jag har i alla fall skrivit mig tillgänlig mellan 6 och 13.
Får väl se om det är någon som "vill ha mig" ;P

Och på Torsdag bär det av till Lindvallen!! wehoo! :D
Vi kommer att åka Martins föräldrars saab.
Och kl. halv 6 eller nått. Och jag är ju värsta morgon människan...! NOOOOOT!! hahaha xD
Men det är ju typ bara att gå upp och sen att sätta sig i bilen med kudde och somna om igen! ;P



Nu ska jag gå och lägga mig, måste ju gå upp tidigt imorgon...suck!



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0