Hej

Hallooo :)
Sitter och funderar på om jag ska anmäla mig till programridningen eller inte...
Hade ju vart hur kul som helst! Men att starta kostar ju för tusan 100kr!!!!!!!
Dessutom så ska man ju betala hästhyra också på 60kr.
Så en start kommer alltså att kosta 160 jäkla spänn!!!!
Det är ju rena rama rånet?!!!
Undra om det kommer vara några som kommer att starta över huvudtaget??
Och jag som är så sugen...ååå





 Jag och underbara Nelly! <3

Idag ska jag i alla fall ta och packa lite.
Lika bra att börja packa nu, jag kommer väl som vanligt att glömma tiotusentals
grejer samt packa ner miljoner saker som egentligen är helt onödiga! xD
Jag kommer antagligen få packa ner och packa upp och om några gånger! ;P

Jag ska ta att lägga över en massa låtar på ett usb också.
Ska ju ta med mitt högtalarsystem så att vi kan festa på kvällarna! ;)
Det är ju inte så tungt och inte så stort mrn bra ös i, det är ju bra!





Ne, nu får jag faktiskt ta tag i det där med att packa,
dessutom måste jag städa här också...uuurk!!
Tänk positivt, Elin, tänk positivt! 





xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fin blogg:D <3

2011-03-21 @ 17:19:46
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack detsamma! :)

2011-03-21 @ 17:58:36
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0