Hej!

En ny dag med nya utmaningar och upplevelser!



Att göra idag:
+ Jobba fram till 13.
+ Åka hem
+ Åka med Koffe in till Skaras systembolag
+ Packa in mina grejer i Koffes bil
+ Koffe åker hem
+ Jag packar det sista
+ Byter om till ridkläder
+ Åker ner till stallet
+ Hoppar underbaraste Nelly
+ Pratar med Madde en snabbis
+ Åker hem
+ Duschar
+ Packar in de sista grejerna i bilen
+ Åker till Koffe
+ Sover

Ja, och sen ska man ju äta och så också! ;P

Dessutom så lyser solen redan! ME LIKE ALOT! ;)



Ha en bra dag!
Får se om jag hinner med att skriva.

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

+ träffa mig och martin och sätta på takboxen :D

2011-03-23 @ 12:37:19
URL: http://andrasandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0