Hello

Sitter och kollar igen på stylisterna.
Jag har missat 7 avsnitt, nu ör det bara 3 kvar att kolla på!
Sen blir det att se rum för en stjärna och ponnyakuten! :)
Jag hade tänkt mig att se Let´s dance också men får nog ta det imorgon istället, kanske rum för en stjärna också!
Jag blev lite hungrig så jag håller på och värmer vitlöksbaguett! Mmmm!
Så till de 3 sista avsnitten av stylisterna blir det varmt vitlösbaguett och pärondryck med ciderkaraktär som det så fint heter! ;P

Imorgon är det som de senaste tisdagarna 2 jobb som gäller, men det är bara att bita ihop!
Funderar lite på om jag ska ta med Nelly ut på en promenad på onsdag, jag får prata med Madde om det imorgon vid vårat te! =) Vi dricker alltid en kopp te och pratar efter lektionerna.
Nu har det nästan blivit en bra och trevlig grej att göra!
Att sitta och prata över en kopp te! Det är alltid trevligt!
Det är en av alla grejer som händer på Tisdagar som jag verkligen ser fram emot! :)
Och det som är så skönt är att det inte bara är hästar vi pratar utan även mer privata saker.

Dax att hämta den goda vitlöksbaguetten och kika vidare på stylisterna!
Jag måste bara ge  för tv på internet!
Jätte bra och jag behöver inte längre känna mig stressa för att hinna hem eller liknande för att inte missa något program, nu är det inte hela världen om jag missar!
Jag tar igen det på internet när jag har tid!
Super bra!! :D

Så, en en självklar 

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0