Uppdate

Ja, jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu men jag slänger ju i alla fall upp en bild då och då från mobilen så helt dött är det ju faktiskt inte! :P
Som ni vet så har jag varit sjuk så jag var hemma i 3 dagar förra veckan.
Sen mådde jag bra i fredags kväll så jag åkte iväg till Koffe i lördags.
Men på eftermiddagen där på lördagen så tappade jag rösten och blev jätte hes...
Och sedan dess så har jag kanppt inte haft någon röst.. suck!
Det är verkligen hur jobbigt som helst!

Men jag tog tag i kragen min och släpade iväg 440:in till Hällekis i måndags och jobbade i alla fall!
Jobbade jag 9.15-17.15.

Just det!
I lördags var jag även iväg på inflyttningfest hos Sara! :)
Jag släpade med Pernilla dit också som kom lite på efterkälken! :)
Det bästa var när Anton (Sara är sambo med Anton och Elin nu mera! :)) kom fram till mig när jag hade vart där ett tag typ 30 min eller nått! haha Han bara Hej, Anton heter jag! Det är du som är Elin va?! HAHAHA
Jag bara öö....aa det hade du koll på! Han bara Jaa det hade jag redan räknat ut! hihi ;p
Svinit kul var det i alla fall den kvällen! :D

Efter ett tag åkte vi till Mangos och var där redan vid 11! xD
Det var typ inget folk där då men ändå fick vi stå i kö in! Hur detta nu gick ihop har jag inte en aning om aja..! :P

Jo, just det! Koffe (min privata underbar chafför) och Mikael (den fulla chaffören) bestämde att vi skulle åka till Göteborg på söndagen! Och jag och Pernilla hade inte ett val, så det var bara att sätta sig i bilen ngt bakfull och åka med! haha ;P
Så ett besök på Ikea hann vi med samt lite på stan! :) Skojj skojj! :D

Så, nu har ni fått en liten uppdate på vad som hände i helgen! :)
Vid 12 tiden så ska jag ta med Nelly ut på en promenad! :)
Jag tar med mig kameran, lovar! :P

En mini bildbomb! :)



















Ha det bra!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0