Ledig dag! (ONSDAG)

Hej allesammans!
Idag har jag ledigt, skönt när jag har jobbat i 3½ vecka i rad.
Jag är bokad hela nästa vecka och nästa måndag också!
Det är så jävla gött med jobb! :D
Och speciellt när jag trivs så bra också!

Vill ni veta en super äcklig sak?
Ni behöver inte läsa det om ni inte vill.....





DET LIGGER 3 ST KONDOMER I BUSKEN PRECIS UTANFÖR MITT FÖNSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, någon är det som har antingen slängt dit dem eller så är det någon som försöker göra ett jävla vidrigt skämt!!!
Så jävla vidrigt är det i alla fall!! USCH!!!!
Mår fan illa av att se de!! Drar fan ner persiennerna igen!!!!! ULK ULK ULK.....!!
Ja, den som har lagt/slängt dem där får fan ta bort dem, jag tänker fan inte ta i dem!!! ALDRIG!!!
INTE EN JÄVLA CHANS!! Så jävulskt VIDRIGT är precis vad det är!!!
Ja, så nu måste jag kolla bort eller blunda när jag går in i rummet då det syns direkt....suck!!
Trevligt?? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT AT ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









Fattar ni hur äckligt det är eller??! USCH, FY, TVI och BLÄ!


Just nu så sitter jag här och väntar på samtal från UM...tkr att de kan ringa nu!
De skulle ha ringt 14.10/15, men det har de fan inte gjort!
Jaja....Får väl försöka ringa igen annars...
Nu ska jag dra för att bädda sängen.
Ikväll är det ridning som gäller! Woohoo!! :D

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0