Olycksfågeln Elin

Ja, det är jag det!
Inte nog med att jag har:
Vart nära på att köra på en hjort,
Kondomer utanför förnstret, 
En häst som sparkar mig och
Emil som spiller whiskey över min nya kavaj...



Dessutom så slog jag i huvudet rejält i dörrkarmen till bilen i lördags!
Jag blev yr och fick en mycket öm bula i pannan!



Ojojojojojojojojoj.....vad händer mig härnäst?
Måtte oturen vända snart! Jag vill ha tur, jag vill vara glad!



Igår var jag med Pernilla till VORF där hon hoppade 60 och 70cm i en cmhoppning clearround.
Det gick ganska bra, 4 fel i 60 (en volt då hon blev osäker på vilket hinder)
och utesluten i 70 då hon åkte/gled av i sista hindret.

Jag hänvisar er till Pernillas blogg där hon har skrivit om söndagen vi tillbringade tillsammans! :)

http://www.nillanmedstortp.blogg.se



Idag har jag jobbat, det gick som vanligt bra :) (7.30-16)
Imorgon är det 2 jobb som gäller, först förskolan 7.30-15
sen stallet 16.30-ca.18. =)

Det är härligt med jobb för då får man en massa pengar!! :D
Hoppas på att jag snart får ett jobb av något slag för då dröjer det nog
inte så länge förens jag och Koffe har flyttat! :) <3
Vi kikar lite på lägenheter nu men har inte hittat någon än, tyvärr, men det kommer väl! :)

Ha en bra em!



xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0