Overkligt?

Hej!
Jag ska snart dra iväg till jobbet, börjar 10.45 och jobbar till 17.15 idag.
Men jag tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg innan jag åker. :)

Overkligt....jaa, det känns helt overkligt att vi; jag, koffe, sandra och martin
är om en vecka iväg till Lindvallen!
Det kommer ju såklart bli super kul, men det känns samtidigt konstigt...
Jag menar det är blå himmel med sol och det smälter, snart har vi ingen snö kvar på marken längre.
Våren har alltså kommit, skönt, men att åka iväg till Sälen på skidsemester
när det är vår här känns ju lite knasigt! :P

Jag började skriva på min packningslista igår.. OJ är allt jag har att säga om den! :P
Det är ju huuuuuuur mycket som helst man ska ha med sig ju! xD
Men jag måste försöka att ta med så lite som möjligt (om jag ska åka bort någonstans så är det jag som har störst eller flest väskor...^^) Men jag ska i alla fall försöka få med mig de viktigaste sakerna! :P

Nu måste jag åka! Jag skriver mer ikväll skulle jag tro! :P
Ha en underbar dag!

"solen skiner himmeln är blå, vad det är skönt att leva då, högt i topp går allas humör och det är det som susen gör, susen gör!!"



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Big sister!

Jag vill också åka till Lindvallen igen.

Väderprognosen visar snö i natt.

Kram

2011-03-17 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0