Ridning

Hej!
Ridnigen idag gick bra, red Mysan.
Hon ville inte ta i bakifrån men hon var böjbar i nacken men inte så mycket i kroppen dock...
Antagligen så är hon öm/stel i mestadelen av kroppen (skimmel).
Hon sparkade mig på låret när jag skulle kratsa högra bakhoven.... AJ!
Ont ont ont!!! En klockren spark rakt på låret..... :S
Jag blev helt chockad och arg så jag började böla som en jag vet inte vad....
Så hemskt ont gjorde det ju inte, inte förrens efter ridningen då jag kanppt ville sitta av!



Men nu är det bättre igen, fast ändå inte.
Det gör ont men jag har inte fått något synligt blåmärke eller så men jag kan inte stryka för hårt på låret
då det gör svin ont!!
Koffe sov hemma här inatt och jag var livrädd att han skulle komma åt låret då han ville ha ena benet över mitt.
Jag nästan skrek aj och fick typ panik om han kom för nära.
Ja, jösses!



Idag har jag vart och jobbat igen, skojjsigt!! :D
Nu ska jag ta och käka lite sen ska jag slå in paket till mamma som fyller år imorgon och göra ett kort också! :)
Ha en bra kväll!! :)

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0