Tillbaka!

Hej alla!
Nu är jag hemma igen!
Jag kom hem idag 11.45 typ, slängde in resten av grejerna jag hade i bilen
och åkte sen iväg och klippte mig.
Vi kom hem igår från sälen runt typ 7 eller nått.
Vi åkte skidor, bowlade, festade, myste osv.
Träffade en kändis gjorde vi också! :)

Kan du gissa vem det är?
Du som svarar rätt först får en länkning till din blogg! :)



Jag kommer att lägga ut bilder under dagen så håll koll!! :)

Ikväll ska jag rida! :)
Weehoo!
Vet inte vem jag kommer att få, men jag hoppas innerligt på att jag får Nelly
och att hon är bra igen...
Senast jag red henne i onsdags (hoppning) så fick jag avbryta då hon inte gick rent.
Antagligen så är det så att hon inte är riktigt bra ännu i benet sedan den olyckliga sprarken hon fick.
Hon ömmade inte något för tryck men det syntes på henne att hon var besvärad av det.
Fast att hon hade ont så ville hon ändå hoppa! haha sötnosen!
Hon verkligen älskar att springa med de stora hästarna på lektion! <3

Jag lade i alla fall på lite linement på benet och lindade sen båda bakbenen med padd
då hon även var något svullen och värmeökad.

Nu ska jag packa upp lite.
Ha de bäst!


Ett dåligt kort på mig idag, ny frisyr!
Osminkad jag vet, men orkar verkligen inte idag! ;P
Jag är i alla fall mycket nöjd med min nya kalufs! xD

xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooops glömde kolla in frillan idag ju. :P

Men tyckte det var något som var annorlunda hihi..

2011-03-29 @ 19:56:49
Postat av: Anonym

Det var från mig.

Din syster!!!

2011-03-29 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0