Hellojsan! :)

Idag har jag jobbat 9 timmar(jobbade över en timma) sen var jag iväg med syster till Färg och Fantasi :)
Jag hade ett presentkort där på 200 kr så det är nu upphandlat :)
Köpte en super fin spegel och en låda :)





 Amor Vincit Omnia "Kärleken är evig" typ

 Maison "hem"

Visst är de fina?! :)
Själv är jag nöjd!

Om ni inte har varit på Färg ocg fantasi så HAR ni missat något!!!
Underbart mysig liten butik men trevlig personal, självklart! ;)

Dock vet jag inte än vad jag ska göra med dessa två men det blir nog till att
som allt annat att spara till det är time att flytta hemmifrån! :)



I brist på annat så slänger jag upp några kort på Busen när jag tränings tävlade honom
på programridningen :)









Så såhär såg han ut på tävlingsdagen, knoppad och fin!
haha Tycker att han blev riktigt söt i knoppad man! ;)

Det gick väl sådär kan jag ju säga på uppridningen, fick 59,3%.
Helt ok men så bra som det kändes där ute så ville jag ha mer ^^

När jag red fram honom så var han sååå fin!!
Han bar sig fint tog stöd i bettet och gick både att samla och att länga ngt.
Jätte fint gick han!

Men när vi kom in till ridhuset så var han tittig mot domaren, tyckte att de var super läskiga verkligen haha
Det hjälpte liksom inte hur mycket jag tjatade med innerskänkeln och öppnade yttertygeln så ville han fortfarande inte gå närmre än med 2 meters mellanrum xD
Sen när jag väl var där inne så tappade han bjudningen, ALL bjudning! OMG!!
Jag fick kämpa som tusan alltså!
Han längde inte alls steget i den ökade traven och inte heller i galoppen, suck!
Jag fick smacka 2 ggr då jag inte fick någon som helst respons från honom av mina EXTREMT drivande hjälper!
Dessutom så blev det ju inte bättre heller av att Ordf. i TK skulle borra i plankor PRECIS utanför ena långsidan av ridhuset precis när det är tävling, smart? NEJ kan inte påstå det!

Hoppas på att nästa programridning bli utomhus på halva stora utebanan då hästarna tappar bjudningen något fruktansvärt mycket inne när man ridit fram ute!

Jaja, nu ska jag sluta tjata om "mina hästar" haha
Känns som att det är det enda jag skriver om här på bloggen hahahah ;)

Ni får ha det bra tills vi hörs nästa gång!

Åh, btw har köpt slipade solglasögon!
Vad tycks? :)



xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hade det vart större tävling hade du knoppar för många, det borde du veta som tror att du vet allt

2011-05-09 @ 19:59:03
Postat av: Elin

VA? Ursäkta, men jag har väl ändå inte påstått att jag vet allt?! En dum kommentar bara, totalt vädelös! Hitta en annan blogg att trakasera istället. Jag kör mitt rejs, läs den inte om du inte gillar det jag skriver, än mindre kommentera den.

2011-05-10 @ 20:49:48
URL: http://elinkristinan.blogg.se/
Postat av: Louise

Fina saker du köpte, fin häst med. :)

2011-05-10 @ 21:00:20
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! :)

2011-05-11 @ 14:29:10
URL: http://elinkristinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0