Blääää

Förlåt för extremt dålig uppdatering!
Har blivit sjuk igen.... :'(

I fredags natt vaknade jag av att jag hade ont i nacken, så jag bytte kudde och somnade om.
Sen när jag vaknade på morgonen så hade jag aset ont i nacken, kändes typ som nackspärr men ändå inte.
Aja, jag hade även lite ont i halsen och var snuvig och så.
Senare på dagen så gick denna nackömheten upp i huvudet och ner i ryggen, samt att jag fick ondare i halsen och blev snuvigare och hostig.
Ja, resten kan ni ju räkna ut själva; allt blev bara värre....!
Sen på lördagen hade jag närpå 40 graders feber.



Men nu är jag lite bättre i alla fall, har ingen feber och halsömheten har gått ner liiiiite.
Ont i huvudet har jag ibland, lite till och från.
Känner även av öronen och bihålorna då och då.

Så inget jobba för min del förens jag är HELT frisk!
Jag ska ju börja introduceras på BB snart (maj) så då måste jag verkligen hålla mig frisk i 3 månader!



Jag vet att jag har lovat er en massa bilder etc.
Men det får helt enkelt ta det tid det tar just nu känner jag.
Jag måste koncentrera mig på att bli frisk och prioritera detta!

Ha det bäst!
xoxo Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0