God afton...

...mina damer och herrar! ;)

Idag har jag och Koffe varit på en såkallad "gratisresa"!
Först var vi iväg till Jonas och kikade lite på hans nya leksak,
sen bar det iväg till Koffes mamma och pappa; Christina, Stefan och lillebror Alexander!
Där fick vi mat och träffa Koffes lillasyster Johanna och familjens lille labbe-valp Zesar!
Sen åkte vi vidare till Bengt och Hjördis, Koffes farmor och farfar tillsammans med Johanna,
där fick vi fika och spelade "Maja"! =)


Bengt, Hjördis och Koffe!


Johanna!


Christina!


Stefan!


Min älsklings Koffe!


Alexander!

Jo, sen vid halv 8 tiden typ så var vi hos Sandra och Martin där även Linus, David och Heidi befann sig!
Vi kollade på Pippi på de sju haven och sen BB, KUUUuuul! ;)


Martin och Sandra!


Heidi och David!


Linus

Så äntligen är vi hemma i alla fall och jag har ingen aning om jag ska jobba imorgon eller inte,
så det blir väl spännande och se om det är någon som ringer och väcker mig imorgon! ha ha ha (ironisk)

Just det!
Sandra Apell har ju en fraktur på fingret sen hon åkte av en ponny (som jag har för mig att jag redan har berättat för er), jag ska i alla fall hjälpa henne med Mysan och rida henne, så det ska bli kul! =)
Ser riktigt fram emot detta och sitta upp och känna lite på henne, det var ju ett tag sen nu om man säger så.
Jag har ju inte ridit henne sen hon stod på ridskolan liksom, vilket var ett bra tag sen!


Mysan!


Jag och Mysan på Klubbdressyr! =)

Nu lever hon verkligen upp till sitt namn igen och lägger huvudet i famnen på en och vill kramas och bara myyyyyyysa! (därav namnet, Mysan!) =)

Ne, nu blir det sängen för min del, kommer väl antagligen att däcka innan jag hunnit lägga huvudet på kudden! ;)

Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: malin Lindqvist

Du kan få ta kort på mig med om du vill ;) å kanske tjöta lite på mig ;)

2012-04-02 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0