God förmiddag!

Hej gott folk!
Vad gör ni?
Själv så är jag ledig idag så jag håller på och städar idag också
då det inte blev färdig städat igår.
Så nu håller jag på och tvättar den näst sista maskinen med tvätt (GÖTT)!

Sen ska jag diska och plocka lite i köket och bädda sängen =)
Dammsuga och tvätta golven får jag ta typ imorgon eller så när jag har tid.

Kom och tala på ingenting, faktiskt!
Har ni deklarerat??
Inte jag...det verkar svårt!
Måste räkna ut hur mycket jag har jobbat och hur långt det är till arbetsplatsen
och räkna ut hur långt jag har åkt osv.

Matte är inte min starka sida kan jag ju säga då!
Men mamma skulle hjälpa mig med det idag! =)



Ikväll ska jag rida! =)
Jag skriver mer om det någon dag i veckan om hur det gick, vem jag red och så.
Om jag har tur kanske jag kan få Madde min ridlärare att ta lite kort!
Hon brukar oftast ändå stå typ och kolla på oss och kommentera lite smått.
Madde säger säger att hon tycker "det är så härligt att se BRA ridning!"!
Och visst är det så! =)





Bilder som visar BRA ridning!
Edward Gal och Totilas!


Ne, nu får jag dra mig och börja städa istället för att sitta här och muppa! =P
Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Sara

ååh Edward och Totilas, epic!

2012-04-23 @ 19:05:35
URL: http://teambs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0