God kväll!

Hej på er!
Idag har jag vart med Sandra och hennes syskon! =)
Jag longerade Lilleman idag, det gick väl rätt så bra men
att galoppera var något han inte hade tänkt sig göra! Hahaha

Han är väl för gó, eller?!
Jag fick ju fasen rent utsagt springa mot baken och skrika och tjoa
med långpisken vinandes bakom honom då kunde han tänka sig att ta några galoppsteg
efter ett litet bockskutt! Haha



Jag såg sen hur de på Anettes gård bara stod och kollade på mig när jag sprang och lekte indian!
GÖR DET SJÄLVA DÅ! Det var fanimig inte lätt att longera honom, det kan jag minsann säga!
Men han blev jätte fin i traven =)
Så jag är allt nöjd med honom!! Han var också nöjd sen kan jag säga! Hihi! :o)

Ne, nu ska jag gå ner och greja med tvätt!
För att sen sova och jobba imorgon!

Ha det bäst!
xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0