Goddag!

Hejsan!
Hinner inte skriva så mycket, men
lite grann i alla fall! =)
Jag ska nämligen iväg med Sandra och
putsa och fika med henne! =)









Så jag ska plocka upp henne hos hennes mormor Mimmi
och så ska vi dra iväg bort till stallet! <3

Jag har jobbat idag också btw.
Var på bryggan idag och fick sluta tidigare dessutom! =P
Gött som fan för jag hade/har svinit ont i fötterna, benen,
ryggen, magen, axlarna och nacken..



Både efter ridningen igår och pga dåliga skor idag.
Ska bli skönt att ta det lugnt och tjöta skit med Sandra! =)

Ha det bästast!
xoxo Elin

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Om inte Madde hade sagt till dig att hon tyckte sadeln var sned så hade du inte ens märkt det så ^^

2012-04-27 @ 21:45:03
URL: http://teambs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0