Hej!

Hej alla!
Vad tyckte ni om Snadras inlägg nu då?
Jag tyckte i alla fall att det var ett bra inlägg!

"Elin, om du läser detta inlägg måste jag verkligen säga att jag är så tacksam att du hinner och kan hjälpa mig med mina hästar! Du är verkligen underbar!"

Sandra, du vet att jag tycker att det är kul!
Jag ställer gärna upp för dig, vännen!
Det är DU som är underbar, Sandra! ♥





Jag håller på och tvättar och det känns fan som att det aldrig tar slut?!
Aja, sen hade jag tänkt att jag ska städa här hemma.



Låt inte killarna städa, vad ni än gör!
Min är inte så duktig på det....men han tror det och det är väl bra.
Men om han vill så kan han men han är lat, latare än vad jag är!
Till exempel om han ska dammsuga och jag ber honom att göra det NOGA
så tar han "lite lätt" under byrån, kistan, buffén och sängarna vilket innebär typ inte alls! =P

Man får nästan göra om det sen! hahaha! xD
Aja, mina planer är i alla fall att dammsuga, damma och svabba av golven =)
Jag får se hur långt jag hinner med detta idag, men det kanske går om Koffe kommer hem någon gång!

Han är ute och cyklar med hans vän Martin!
Men det är ju bra att han motionerar lite! hehe =P



Ne nu ska jag ner till källaren och slänga i ny tvätt!
Ha det bäst!

xoxo Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0